Връщане на продукт
Срокът на отказ за физически лица е 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.
За да упражните правото си на отказ, е необходимо да ни предоставите на info@sportensklad.bg: Имена, номер на покупката, наименование на стоката, телефонен номер и стоката която искате да въренете.
Това може да направите и като попълните ОНЛАЙН ИЗЯВЛЕНИЕ ЗА ОТКАЗ
- Право на връщане:
- На основание ЗЗП Купувач, физическо лице, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП в срок от 14 дена след доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
- Клиентът предварително писмено информира Продавача, на следния имейл адрес: info@sportensklad.bg , че на основание ЗЗП се отказва от договора. Купувачът задължително посочва кога ще върне стоката и банкова сметка с титуляр купувача, на която да му бъде върната заплатената цена на стоката. Стоката може да бъде върната единствено с куриер на адрес гр. Пазарджик, ул.Димчо Дебелянов 27 или на друг адрес, който се уточнява от Продавача след подадената заявка за връщане.
- Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са за сметка на купувача. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Продавача, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от купувача. В случай, че купувач се възползва от правото си по ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените условия, Продавачът се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път в срок до 10 дни от връщането на стоката. Заплатената от Клиента сума за стоката се връща след направен оглед и приемане на стоката от страна на Продавача.
- Продавачът може да не удовлетвори връщане, когато стоката не отговаря на следните изисквания:
2.1 Не е във вид , в който е била изпратена на клиента.
2.2 Била е монтирана вече или употребявана,
2.3 Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката е с нарушена цялост.
2.4 Липсват пакети или детайли от цялостния вид на стоката.
- Ако върнатата стока не отговаря на т.2, то продъвачът:
3.1 Може да не удовлетвори рекламацията и да не приеме стоката обратно.
3.2 Да я приеме и задържи в складовата си база , като уведоми клиента за 5(пет) дневен срок , в който клиента да си я вземе обратно.
3.3 Да не върне цялата сума на, за да може със задържаната сума да приведе уреда в чисто нов търговски вид.
Продавачът не носи отговорност за съхранението на стоката в случай , че клиентът реши да не си я вземе обратно.
- Стоки/услуги, за които клиентът никога няма право на отказ и връщане:
- при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца доставката на Стоки;
- при доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
- при доставка на стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания, т.е. при доставката на Стоки, изработени по поръчка на Клиента;
- при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- при доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- при предоставяне на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ.
- В случай , когато клиентът използва правото си на отказ от поръчка, по която е направено авансово плащане , с което е задействана поръчката към производител или вносител, то същия има право да поиска възстановяване на платеното от него авансово плащане. Тогава Продавачът има право да задържи 50% от сумата на стоката ( приема се като Капаро ) и да върне на потребителя остатъка от сумата в десет дневен срок. Не се възстановяват допълнителни такси, като наложен платеж или такси за обработка. Купувачът се задължава да върне и ако има подаръци и безплатни екстри към стоката. Връщането на стоката при отказ е за сметка на купувача.
Ако сте изхвърлили опаковката, моля да опаковате стоката добре. Повечето стоки позволяват да бъдат изпратени и сглобени, но фолирани и опаковани преди това, за да не се наранят при транспорта.
Ако стоката е невъзможно да се разглоби и опакова без риск да се нарани в оригиналната си опаковка, може да се консултирате с нас как да постъпите във всеки конкретен случай.
Формуляр, който може да ползвате за упражняване на отказ или може да попълните онлайн формуляра.
До Соларшоп ЕООД (www.sportensklad.bg)
................................................................................
/адрес, ЕИК/|
настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор
за покупка на следните стоки:
.......................................................... /описание на стоката/
.......................................................... /номер на поръчката/
Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване/
.................................................................................../Име на потребителя/
Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/
................... ..................................
/Дата/ /Подпис на потребителя/