Вашата количка за пазаруване е празна!
ПРЕГЛЕД НА СТОКАТА ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ
Преглед при доставка При получаване на стоката купувачът е длъжен да я провери за явни недостатъци, липсващи аксесоари или счупвания. При установяване на проблем незабавно уведомете куриера или доставчика. Ние изпращаме всички стоки от склада ни след преглед в безупречен вид. Макар и много рядко е възможно да има проблем при транспорта.
Протокол при счупване или липси Ако има видими липси, счупвания или други транспортни наранявания, настоявайте куриерът да състави протокол за увреждане на пратката. Разходите за повредените стоки се поемат от куриера. След съставяне на протокола, ние ще изпратим за наша сметка липсващите или счупени елементи, а при нужда ще заменим целия уред. Без протокол от куриера не можем да уважим рекламация за щети.
Пратките ни имат застраховка при транспорта до вас Всички изпращани от нас стоки са застраховани срещу транспортни повреди (макар че това се случва изключително рядко). При спазване на изискванията, правата ви са напълно защитени.
Действия при скрито счупване Ако установите повреда след приемане на стоката, свържете се с куриера, за да се изготви констативен протокол за щетата.
Рекламации Рекламациите на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на Закона за защита на потребителите и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
Адрес за жалби и рекламации: E-mail: info@sportensklad.bg Телефон: 0888/827355
ОБЩИ ГАРАНЦИОННИ ИЗИСКВАНИЯ
Всички стоки в нашия сайт се предлагат с 2-годишна гаранция при следните условия:
НЕПОДЛЕЖАЩИ НА БЕЗПЛАТНО ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Износване и козметични дефекти
Консумативи
Указания за Надуваеми стоки, за да важи гаранцията:
Употребявани стоки; Употребяваните стоки, посочени в сайта, нямат гаранция, освен ако в продуктовата страница не е упоменато друго
В сила са разпоредбите, цитирани в ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112–115 от ЗЗП.
РЕКЛАМАЦИИ
За да можем да удовлетворим вашата рекламация и да ремонтираме стоката, моля да се запознаете добре с горните и долните условия и да ни изпратите на имейл info@sportensklad.bg:
Ако сте били регистрирани в сайта при поръчката, имате възможност също от https://sportensklad.bg/login да подадете рекламацията.
Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
ВНИМАНИЕ
Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат. Ако желаете да върнете продукт, транспортните разходи са за ваша сметка. Изключение има само когато предварително е договорено връщането да бъде за наша сметка, като в такъв случай ние ще изпратим куриер да вземе стоката.
Заведена рекламация
Резултати от проверката
Срок за обработка
Неполучена стока за рекламация