Често задавани въпроси и отговори ( Q & A )
Колко ще струва доставката ми
Принципно е безплатна за всички стоки над 95лв с някои изключения и без изключения при поръчка над 4000 лв. Подробности за доставката, вижте тук.
Като поставите стоките в кошницата и отидете на страницата за завършване на поръчката, ще ви изпише стойността на доставката.
Кога ще ми дойде поръчката
Поръчките се обработват в работни дни и доставките се извършват след обработване от нашите служители. След направена поръчка от Вас, ние ще се свържем възможно най-скоро с подробности относно доставката. Принципно доставяме налични продукти от 1 до 3 работни дни.
Мога ли да върна закупен продукт
Да. Имате възможност да го върнете до 14 дни след покупката. Виже подробности в страницата Връщане на продукти.
Има ли опция за преглед преди плащане
Да, има опция за преглед, но не и тест.
Доставяте ли продукти в чужбина
Само за страни в ЕС след предварително запитване. Таксите за доставки са индивидуални.
Как да променя или откажа поръчка
Можете да я промените от "Моят профил" от менюто "Моите поръчки" , ако сте регистрирани. Друг вариант е да изпратите имейл или да се обадите на телефоните ни.
Какви са начините за плащане
Плащане с карта – името на клиента в поръчката трябва да е като името на притежателя на картата.
Наложен платеж – плащане на куриера
Банков път – ще трябва да заплатите предварително стоката
Покупка на изплащане за стоки над 100лв
В кошницатта ще имате възможност да изберете един от тези методи.
Мога ли да дойда на място да закупя нещо
Стоките в складовете ни са в кашони и не могат да бъдат тествани или видяни. Може на място направите покупка, но първо е добре да се усведомите по телефона за наличност в централния ни склад. Колела не продаваме на място.
Ако не намирате отговор на въпросите си тук, моля не се колебайте да се свържете с нас – КОНТАКТИ