Бягащa пътекa

Бягаща пътека Spirit XT385, полупрофесионална

Бягаща пътека Spirit XT385, полупрофесионална

Мотор до 5 к.с. Бягаща повърхност 56 x 152.5 см. 15 нива на наклон с електронно регулиране. Ск..

3 99000 лв.

Бягаща пътека Technogym Excite Run 700 TV, употребявана

Бягаща пътека Technogym Excite Run 700 TV, употребявана

Професионална бягаща пътека. Употребяван уред. Мощност на мотора: до 8.0 HP Скорост 0.8-25 км/..

4 49000 лв.

Бягаща пътека Technogym Excite Run 500, употребявана

Бягаща пътека Technogym Excite Run 500, употребявана

Професионална бягаща пътека, употребявана. Мощност на мотора: до 8.0 HP Скорост 0.8-20 км/ч. Б..

4 55000 лв.

Бягаща пътека Sole F85 , полу-професионална

Бягаща пътека Sole F85 , полу-професионална

Мотор до 6.5 к.с. Бягаща повърхност 56 x 152 cм, Наклон до 15 градуса, автоматичен. ..

4 59000 лв.

Бягаща пътека Spirit XT685, полу-професионална

Бягаща пътека Spirit XT685, полу-професионална

Полу-професионална бягаща пътека с мотор до 5.5 к.с. Бягаща повърхност 153 х 56 см. Скорост до 1..

4 59000 лв.

Бягаща пътека Technogym Excite Run 700, употребявана

Бягаща пътека Technogym Excite Run 700, употребявана

Професионална употребявана бягаща пътека. Мощност на мотора: до 8.0 HP Скорост 0.8-25 км/ч. На..

4 95000 лв.

Бягаща пътека Technogym Jog, употребявана

Бягаща пътека Technogym Jog, употребявана

Професионална употребявана пътека. Мощността на мотора е 6.0 HP. Скоростта и е 0.4-18 км/ч. На..

4 99000 лв.

Бягаща пътека Technogym Excite Run Visio/Web 700, употребявана

Бягаща пътека Technogym Excite Run Visio/Web 700, употребявана

Бягащата пътека Run 700 с VISIO/WEB  конзола, употребявана, Мотор макс. 8 HP. Наклон 0-15 %..

5 99000 лв.

Бягаща пътека Technogym Excite Run 900 TV, употребявана

Бягаща пътека Technogym Excite Run 900 TV, употребявана

Употребявана бягащата пътека Run Excite 900 TV Мощността на мотора е 8 к.с. Покрива отлично жела..

6 50000 лв.

Бягаща пътека MASTER  FC100, професионална

Бягаща пътека MASTER FC100, професионална

Мотор AC: до 7 к.с, корост 1-20 км/ч, наклон: 0 - 15% автоматично регулируем. Бягаща повърхност: 1..

6 65359 лв.

Бягаща пътека Sole TT8, професионална

Бягаща пътека Sole TT8, професионална

Професионална пътека с мотор до 6.5 к.с. Бягаща повърхност 56 x 152 cм. Скорост до 20 км/ч. Ун..

6 79000 лв.

Бягаща пътека Spirit Fitness CT800, професионална

Бягаща пътека Spirit Fitness CT800, професионална

Супер висок клас пътека с мощност до 8 к.с. Бягаща повърхност 152 х 56 см. Наклон 15 нива. Ско..

7 59000 лв.

Бягаща пътека Finnlo Maximum Treadmill, профи

Бягаща пътека Finnlo Maximum Treadmill, профи

Професионална пътека с мотор  до 7  к.с., Скорост от 1-20 км/ч Бягаща повърхност ..

8 20000 лв.

Бягаща пътека Spirit Fitness CT850, професионална

Бягаща пътека Spirit Fitness CT850, професионална

Много висок клас бягаща с мощност до 8 к.с. Бягаща повърхност 152,5 х 56 см Ннаклон 15 нива, еле..

8 69900 лв.

Бягаща пътека Body-Solid Endurance T100A, профи

Бягаща пътека Body-Solid Endurance T100A, профи

Професионална бягаща пътека с мотор: до 8,4 к.с.  Наклон до 15%, електронно регулиране. Ско..

9 21500 лв.

Бягаща пътека Finnlo Maximum S T22 LED, профи

Бягаща пътека Finnlo Maximum S T22 LED, профи

Професионална пътека с мотор до 8  к.с. Скорост от 0,8-25 км/ч Бягаща повърхност 160 х 56 с..

16 56000 лв.

Медицинска бягаща пътека Spirit MEDT200, професионална

Медицинска бягаща пътека Spirit MEDT200, професионална

Мотор до 5 к.с. Бягаща повърхност 152,5 х 56 см. Наклон 25 нива (слизане и изкачване). Скорост..

19 99000 лв.

Показва 29 до 45 от 45 (2 страници)

Бягаща пътека / пътечка за бягане e кралицата във фитнес залата, чийто предназначение е да подобри физическата активност на човека, който спортува на нея. Пътека за тичане може значително да подобри физическата издръжливост, помага за загубата на излишно тегло, изгаря излишните мазнини, укрепва сърцето и подобрява капацитета на белите дробове. Ние предлагаме голям избор от бягащи пътеки за домашна или професионална употреба. Тук ще откриете идеално съчетание от качество и цена на предлаганите бягащи пътеки. В сегашно време бягаща пътека се купува не само от професионални спортисти, но и от начинаещи и аматьори. Затова производителите вкарват и последните технологични разработки и в бягащи пътеки за домашна употреба, като: специални програми, следящи за скоростта и времето за изпълнение на упражненията, съобразяват се с изгаряне на определено количество калории, с пулса на трениращия и с изминаване на определено разстояние. Благодарение на тези възможности бягащи пътеки добиват все повече популярност по света като великолепни кардио фитнес уреди. Клиентите във фитнес залата често се оплакват, че с тренировка на бягаща пътека не постигат така желаното от тях отслабване. Вие може да се потите в продължение на 30 мин и дори да използвате услугите на треньор, и въпреки това да не успявате да изгорите излишните мазнини. Къде тогава е тайната на успеха? Клиентите във фитнес клуба често се оплакват, че с тренировките на бягащата пътечка не постигат така желаното от тях отслабване. Вие може да се потите в продължение на 30 мин, като поддържате необходимата честота на сърдечни съкращения, и дори да използвате услугите на професионален треньор, и въпреки това да не успявате да изгорите излишните мазнини. Къде тогава е тайната на успеха? Бавното ходене е главният виновник за ниско-фективните резултати от тренирането по бягащата  пътека. Има е мит за „пулса на топенето на мазнините”. Това нещо при хората, които искат да отслабват инетнзивно не съществува. „Пулсът за топенето на мазнините” е между 50-70 % от пределната честота на сърдечните съкращения и се използва от културистите, за да не изразходват мускулните влакна по време на аеробика. Повечето трениращи мислим, че един час „разходка” по  бягащата пътека много по-добре изгаря мазнините, отколкото усилената тренировка от 30 минути. Всъщност ходенето работи много ефективно, но само ако сте начинаещ. След месец редовни „разходки” изобщо не си струва да задържате вашия пулс в споменатата „зона за топене на мазнините”. За да отслабнете, трябва да изгаряте повече калории, т.е да започнете истинско бягане.

Как правилно да тренираме на бягаща пътечка?

Клиентите във фитнес клуба често се оплакват, че с тренировките на бягащата пътечка не постигат така желаното от тях отслабване. Вие може да се потите в продължение на 30 мин, като поддържате необходимата честота на сърдечни съкращения, и дори да използвате услугите на професионален треньор, и въпреки това да не успявате да изгорите излишните мазнини. Къде тогава е тайната на успеха?

„Аз се храня, значи бягам напразно”.

Първата причина за този неуспех може изобщо да не е свързана с тренировъчната програма, а по-скоро с неправилния режим на хранене. Вие сте наясно, че за да бъде една тренировка ефективна, трябва предварително да приемете достатъчно количество въглехидрати. Например, изяждате 1 каша един час преди да започнете тренировката. Силовите упражнения ви отнемат около 40 минути и веднага след тях започвате да бягате по пътеката. При това вие не сте се подложили на силови натоварвания с достатъчно голяма интензивност, за да изгорите енергията на въглехидратите. Така вие на бягащата пътечка „доизгаряте” останалите въглехидрати, и не стигате до изразходването на подкожните мазнини. Какъв е изводът? Ако вие за един ден съчетаете силови упражнения и бягане по пътеката, ще получите добър резултат, ако вашата порция каша не превишава 60 грама чисти въглехидрати. Това се равнява на 4 супени лъжици сварена каша или половин пакет сухи хлебчета. Трябва да хапнете 1 час преди силовата тренировка и самата тренировка да бъде с продължителност минимум 50 минути и да е достатъчно интензивна, за да се изпотите.

„Аз ходя много бавно”, „виновникът” за неефективните резултати от тренирането по бягащата пътечката е митът за „пулса на топенето на мазнините”. Запомнете, че такова нещо при хората, които отслабват не съществува. „Пулсът на топенето на мазнините” е между 50 и 70 % от пределната честота на сърдечните съкращения и се използва от бодибилдерите, за да не изразходват ценни мускулни влакна по време на аеробика. Често ние мислим, че 1 час „разходка” по бягащата пътечка много по-добре изгаря мазнините, отколкото усилената тренировка от 30 мин.

Всъщност ходенето работи много ефективно, но само ако сте начинаещ. Вече след 1 месец редовни „разходки” изобщо не си струва да задържате вашия пулс в прословутата „зона на топене на мазнините”. За да отслабнете, трябва да изгаряте повече калории, а това означава да започнете по-интензивно бягане. Купи качествена евтина бягаща пътека или професионална !

Как да пресметнем правилната за нас скорост на бягане и да си съставим програма за отслабване?

Най-големи резултати се постигат с индивидуално планираните тренировки. В този смисъл разработените стандартни програми за трениране по бягаща пътека са неефективни. Как тогава да си съставим сами програма? За целта ще ви бъде нужен пулсомер. бягаща пътека и 30 мин свободно време. Разкършете се с бързо ходене през първите 10 минути. След това преминете към бягане със скорост между 7 и 9 км/час по равен терен. По време на бягането постоянно измервайте вашия пулс и записвайте стойностите. След 5 минути бягане, забавете темпото, за да се успокои дишането и за да се забави честотата на сърдечните съкращения. Сега увеличете наклона на пътеката между 3 и 6 градуса и отново ходете 5 минути и запишете стойностите, после намалете темпото и спрете.

Направете равносметка на записаните стойности. Ако вашият пулс е с по-високи стойности по време на бягане, за вас ще бъде подходяща програма 1, и съответно, ако той е с по-високи стойности по време на ходене- програма 2. 1 път в седмицата е препоръчително да правите 1-2 спокойни тренировки и да си отпочивайте от силовите тренировки.

Тренировъчна програма за отслабване на бягаща пътека 1.

Загряване: 10 минути ходене в спокойно темпо (със скорост 4-6 км/час);

1 етап: изкачване на планина под наклон 3-6 градуса за 5 минути, със същата скорост, както при загряването;

2 етап: бягане по равен терен със скорост 7-9 км/час за 2 минути;

3 етап: бягане с максималната за вас скорост за 1 минута;

Първи, втори и трети етап се повтарят последователно 3-4 пъти в зависимост от вашата подготовка. Ако не разполагате с много време, увеличавайте скоростта и ъгъла на наклона и повтаряйте етапите поне 2 пъти. След силови тренировки бягайте по пътеката на минимална скорост в продължение на 20-25 минути.

Тренировъчна програма за отслабване на бягаща пътека 2.

Загряване: 10 минути ходене в спокойно темпо (със скорост 4-6 км/час);

1 етап: бягане по равен терен със скорост 7-9 км/час за 7 минути;

2 етап: изкачване на терен с наклон 2 градуса за 2 минути, след това увеличаваме наклона с още 2 градуса и ходим още 2 минути, и така редуваме, докато станат общо 10 минути. Аналогично за същото време и наклон правим и спускане надолу;

Първи и втори етап се повтарят последователно 2-4 пъти, по-напредналите могат да бягат под наклон, вместо да ходят. След силови тренировки, трябва да направите ходене под наклон 5-6 градуса в продължение на 20-25 минути.

Използвайте пулсомера постоянно. Щом почувствате, че пулсът ви започва да се понижава, докато тренирате, увеличавайте скоростта или ъгъла на наклона. Само по този начин можете да постигнете реални резултати в отслабването при трениране на бягащата пътека.