Срокът за отказ е 14 дни за физически лица, считано от датата на получаване на стоката. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за Вашето име, адрес, номер на покупката, име на стоката и телефонен номер и за решението си да се откажете от договора с писмо, изпратено по електронната поща от имейла, от който е направена поръчката или с писмо по пощата.
Може да пратите ОНЛАЙН ИЗЯВЛЕНИЕ ЗА ОТКАЗ или попълните и пратите на имейл приложения най-долу стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
- Право на връщане:
- На основание ЗЗП Купувач, физическо лице, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП в срок от 14 дена след доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
- Клиентът предварително писмено информира Продавача, на следния имейл адрес: info@sportensklad.bg , че на основание ЗЗП се отказва от договора. Купувачът задължително посочва кога ще върне стоката и банкова сметка с титуляр купувача, на която да му бъде върната заплатената цена на стоката. Стоката може да бъде върната единствено с куриер на адрес гр. Пазарджик, ул.Димчо Дебелянов 27 или на друг адрес, който се уточнява от Продавача след подадената заявка за връщане.
- Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са за сметка на купувача. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Продавача, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от купувача. В случай, че купувач се възползва от правото си по ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените условия, Продавачът се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път в срок до 10 дни от връщането на стоката. Заплатената от Клиента сума за стоката се връща след направен оглед и приемане на стоката от страна на Продавача.
- Продавачът може да не удовлетвори връщане, когато стоката не отговаря на следните изисквания:
2.1 Не е във вид , в който е била изпратена на клиента.
2.2 Била е монтирана вече или употребявана,
2.3 Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката е с нарушена цялост.
2.4 Липсват пакети или детайли от цялостния вид на стоката.
- Ако върнатата стока не отговаря на т.2, то продъвачът:
3.1 Може да не удовлетвори рекламацията и да не приеме стоката обратно.
3.2 Да я приеме и задържи в складовата си база , като уведоми клиента за 5(пет) дневен срок , в който клиента да си я вземе обратно.
3.3 Да не върне цялата сума на, за да може със задържаната сума да приведе уреда в чисто нов търговски вид.
Продавачът не носи отговорност за съхранението на стоката в случай , че клиентът реши да не си я вземе обратно.
- Стоки/услуги, за които клиентът никога няма право на отказ и връщане:
- при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца доставката на Стоки;
- при доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
- при доставка на стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания, т.е. при доставката на Стоки, изработени по поръчка на Клиента;
- при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- при доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- при предоставяне на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ.
- В случай , когато клиентът използва правото си на отказ от поръчка, по която е направено авансово плащане , с което е задействана поръчката към производител или вносител, то същия има право да поиска възстановяване на платеното от него авансово плащане. Тогава Продавачът има право да задържи 50% от сумата на стоката ( приема се като Капаро ) и да върне на потребителя остатъка от сумата в десет дневен срок. Не се възстановяват допълнителни такси, като наложен платеж или такси за обработка. Купувачът се задължава да върне и ако има подаръци и безплатни екстри към стоката. Връщането на стоката при отказ е за сметка на купувача.
Ако сте изхвърлили опаковката, моля да опаковате стоката добре. Повечето стоки позволяват да бъдат изпратени и сглобени, но фолирани и опаковани преди това, за да не се наранят при транспорта.
Ако стоката е невъзможно да се разглоби и опакова без риск да се нарани в оригиналната си опаковка, може да се консултирате с нас как да постъпите във всеки конкретен случай.
Формуляр, който може да ползвате за упражняване на отказ или може да попълните онлайн формуляра.
До Соларшоп ЕООД (www.sportensklad.bg)
................................................................................
/адрес, ЕИК/|
настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор
за покупка на следните стоки:
.......................................................... /описание на стоката/
.......................................................... /номер на поръчката/
Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване/
.................................................................................../Име на потребителя/
Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/
................... ..................................
/Дата/ /Подпис на потребителя/